Karamellás Muffin

Karamellás Muffin
Karamellás Muffin

2012. február 24., péntek

Beszámoló

Úristen, eszméletlen, hogy mennyire le vagyok maradva. Mostanában nem nagyon volt időm arra, hogy ezzel a bloggal is foglalkozzam. Az események pedig csak úgy zajlanak mostanában. Hirtelen azt se tudom, hogy mivel is kezdjem a mesélést :)
Nem olyan rég ( bár ahhoz képest, hogy mikor írtam utoljára, ahhoz képest régen :D ) írtam a szocializációs problémáinkról. Ezek után írtam az itteni kutyasuli fórumára egy jó-hosszú üzenetet.  Mindent a-tól z-ig. Ennek már 1 hónapja és semmi válasz nem érkezett. Aztán a héten vettem a bátorságot és felhívtam az egyik kutyakiképzőt, majd csak annyi kérdést tettem fel neki, hogy újraszocializációra van -e lehetőség. Mondta , hogy van. Szombaton délután 2 órakor vannak a kezdők. Olyankor nyugodtan odalehet menni és meglehet beszélni bővebben, hogy a mi probléma és mi hogy merre hány méter. Szóval, remélem sikerül szombaton kinéznünk a fiúkkal. 
Muffinkámra nagyon, de nagyon BÜSZKE vagyok! Egyre kis okosabb! :) Mostanában sokat gyarkoroltunk, hogy póráz nélkül jöjjön oda hozzám. Ennek eredménye, hogy tegnap legalább egy órán keresztül kint játszottak a fiúk ( Chili is  !! ) a parkban, póráz nélkül a kis barátaikkal :) 
Szegény pici Chilkovicsomat baleset is érte. Itthon játszottunk, mikor láttuk, hogy beszakadt a kis körme neki. El mentünk vele a dokihoz, sajnos ezzel nem nagyon lehet mit tenni. Tetrán kenőccsel kell kenegetnünk a kis körmét és egyszer csak meggyógyul. Sajnos a továbbiakban is számítanunk kell majd az ilyesfajta balesetekre nála. Mikor kiskorában elhoztuk, akkor is bibis volt a körme, ami nem régóta gyógyult meg neki. Most ugyanaz a körme szakad be neki újfent. Ráadásul a parkban játék közben még jobban felszakadt neki, úgyhogy most szegénykém el van tiltva mindenféle kinti ugrabugrától. 
Szörnyű, hogy ezzel a két kis szarossal mindig történik valami. Jajj, meg hát tényleg...majdnem el is felejtettem. Muffinnal is megjártuk az állatorvost. Egyik nap, mikor épp a szőrmebundját fésültem neki, észrevettem,, hogy a köldökénél fekete foltok vannak. Elképzelésem sem volt, hogy mi lehet az. Teljesen bepánikoltam tőle. Ezt is Tetrán kenőccsel kellett kenegetnem és szépen meggyógyult neki 2 nap alatt. A doki szerint allergiás reakció lehetett a bolhacsípésekre.
Merthogy elég komoly bolhaproblémáink is voltak. Tekintve, hogy ketten vannak, még nehezebb kiírtani őket. De már agybajt kaptam, hogy rajtuk van a nyakörv, meg cseppek, füredtve is lettek( nem is egyszer ) aztán még a lakást is körbefújtuk, összeporoztuk mindent csináltunk, mire nagyon nehezen, de legyőztük őket. Hatalmas harc volt! De komolyan!!! Egyre ellenállóbbak ezek a kis vackok. Szegénykéimet úgy sajnáltam már, hogy egész nap vakaróznak meg rágják magukat. Muffin két helyen ki is rágta a bundáját :( Szerencsére szépen visszanőtt neki azóta. Na de hát ez valami förtelem volt. Remélem jó darabig bolha mentesek lesznek most, mert tényleg kifáradtam ebben a HARCBAN! 
Nagyjából ennyi minden történt velünk azóta, hogy utoljára írtam. Most pedig, hogy ne legyen képtelen ez a bejegyzés sem, mutatok egy-két fotót a fiúkról :)

Muffinnal várakozunk a kocsiban :)
 Már eléggé türelmetlen :)
 Chili pedig csak kukucskál kifelé :)
 ♥

 Kis tokás :)))
 Jobb időben kint játszottunk a hóban :) Futottunk a hólabda után és az épített várban díszelegtünk :)



 Chili kapott a nagymamitól sapikát is :) Haláli benne :D főleg, mikor még a sál is rajta van ^^
 Itt a kis bibis körme, épp be van kenve neki :(
 Muffinkám elfáradt a nagy játékban :)
 Chilike
 Így alszanak együtt a nagymaminál, miközben mi kártyázunk :)
 Muffinkám nem bírt magával,  mindenképp akart ő is kártyázni :)

Sajnos most csak ennyi storyra futotta az időmből. Remélem a későbbiekben lesz kicsit több időm is írni. Tekintve, hogy eseményekből nincs hiány :)
Mindenkinek szép napot kívánunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzászólásod! :)